Kama, kookose, banaani ja õunakook

Pressisin end eile sõbrannale külla. Üritasin teha küll süütut nägu (ah ma niisama jalutasin mööda, murakamoos kotis…) aga ta ikka sai aru, et ma tean, et tal sünnipäev on. Kooki tegime sellegipoolest, improvisatsioonilist. Ehk siis:

Põhi oli minu klassikaline muretaignapõhi. Ma eeldan koogivormi suuruse ja põhja paksuse järgi, et sinna läks seekord 150g võid ja siis jahu ja peoga kamajahu, vist panin 2spl suhkrut ja näppisin, nagu ikka, põhjalikult läbi. Üks muna peale, üsna pehmeks taignapalliks, vormi ja külma.

Sel ajal oli K juba õunad ära tükeldanud. See on nüüd sarjast “tahtsime…”, ehk siis üksjubehea õunakook käib nii, et hautad õunu võis ja rummis koos rosinatega. Meil polnud ei rummi ega rosinaid (naljakas, arvestades fakti et selle paari lemmikjäätis on rummi-rosinajäätis…), aga ma nägin banaane ja kookoshelbeid, nii et kõrvad hakkasid liikuma. Läks siis mingi kogus võid potti koos õunte, kahe banaani, kookoshelveste, vanillisuhkru ja kaneeliga ning hakkas seal mõnusalt podisema. Podisev segu läks põhja peale ja kõik koos pooleks tunniks 200-kraadisesse ahju.

K tegi minu tungival nõudmisel pilti ka.

23023288_10159774224995455_65847400_o

 

Lisa kommentaar

